Wednesday 30 November 2011

perlawanan bola sepak !

wah ada khairul fahmi lah

assalamualaikom?
bismillahirahmanirrahim..

ingat lagi x yang hari ahad arituh ada perlawanan bola sepak olimpik punya tu la kan(korang tahu x?)yang malaysia lawan bahrain(ayah aku tuh)hahah..fuhlamak!!menyampah gila aku..mula2 best je tengok malaysia da 2 bahrain 0 tengok2 lagi 20 minit gitu lah nak abih da perlawanan bahrain wat masuk gol..korang tahu x brapa diorang sumbat?? 3 gol..gila!dalam masa 5/6 minit gitu r diorang masukkan 3 gol..(dalam hati aku menyampah+benci=xmau tengok bola da len kali) dsebabkan malaysia lawan bahrain tuh .mesti korang dah tahu kan sapa yang menang akhirnye!bahrain la(ayah aku tuh)hahah..mesti korang menyampah+serabot asyik aku dok sebot pasal bahrain ayah aku .hahah !memang pon..al-maklumlah ayah aku nama bahrain(popular x)hihih!..k la pasal bola tuh benci aku huh!!

p/s:taip sambil makan epal yang segar..hahah!silalah berasa cemburu dengan saya!:p
salam..babai??

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: