Monday 15 October 2012

Perkemahan Integrasi Unit-Berunifom

Assalamualaikum suma,,jawab jangan tak jawab dosa tau..hehe
aik waktu macam ni pon boleh update blog ke ? konpem tak gi skolah..(pemalas)kempen sikit je pon dah malas nak sekolah , ape nak jadik la,,hehe
bila lagikan nak buat cuti sendiri,, waktu macam ni la nak ambik kesempatan pon..haha
fuhh memang penat tak hingat dunia betol perkemahan yang aku pegi tu,,mana taknye tido tak lena,makan tak kenyang,mandi tak basah(tido tak cukup,makan tak sedap,mandi takda air)heheh
aktiviti dia perghh tak penat siap dah,tapi best la jugak,,tapi ada jugak la yang tak best yang masuk dalam longkang dan berenang dalam selut tu,,kotor ! geli gilaa(tapi aku tak berenang pon)haha
tak penah-penah pon aku main dalam longkang tiba-tiba kene merangkak dalam tu,,perghh sakit badan-badan..pertandingan yang diadakan pon ok la dan tak sia-sia Kadet Polis dapat 2 hemper..hahah
1 hamper dalam pertandingan treasure hunt(johan ooo) dan 1 lagik dalam pertandingan pertolongan cemas(naib johan)..koo dok bangga..hahah
pertandingan memasak rimba kami kalah(nampak sangat tak pandai masak)kan,kan,hehe dan pertandingan kawad kaki pon kalah(kami tak minat sangat kawad-kawad ni)haha
perkemahan tu dijalankan selama 3 hari 2 malam kat sekolah aku je..tak mampu nak g jaoh-jaoh kot..hehe
masa malam2 ada la takot jugak sebab main aktiviti yang orang panggil Burung Hantu tu pada pukul 2.30 pg-5.00 pg kat padang,,kene dok sorang2 tapi takda la seram sangat pon..(yang ni malam pertama)..yang malam kedua pulak kene dok kat padang jugak,mula2 cikgu soh pegi ikut unit berunifom masing2 duduk kat tempat yang cikgu suruh..waktu ni aku dengar macam2,,kumpulan aku kene dok kat atas bukit dekat dengan bilik KH..aku dengar kerusi dan meja macam jatuh banyak kali jugak,,pastu dengar orang ketuk tiang besi..tak tahu la benda tu suma betul ke ataupon cikgu yang buat..tapi bila aku pikir sapa yang nak buat benda tu suma..pastu cikgu panggil sorang2 mula dengan ketua dulu pegi jumpa cikgu kat tengah padang...aku pon pegi lah sebab aku ketua..tinggallah anak-anak buah aku kat atas bukit..cikgu suruh aku dok sorang-sorang kat tiang kemah,,pastu panggil pulak sorang lagi dari kumpulan masing2 turun jumpa cikgu,,diorang kene cari ketua masing2,,akhirnya ahli kump aku jumpalah aku,,tapi cikgu tengok senang sangat ahli aku jumpa aku akhirnya dia suruh aku pegi kat tiang bola hujung padang...tinggal lah beberapa orang lagi ahli kump aku kat atas bukit tu..sorang-sorang ckgu suruh turun cari aku..masa aku dok kat tiang bola tu aku dengar benda yang pelik jugak(rasa takot jugak)tapi buat derk je..aktiviti ni sampai pukul 1.30 pg..pastu kami pon masok tido sbb dah penat sangat..

wah dah macam karangan la..haha

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: