Friday 8 June 2012

First Giveaway by Alia

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 
wah rasa seronok pulak first time join GA hahah !
sebenarnya aku bukannya pandai sangat pun nak join GA ni tapi disebabkan nak dapat iphone 4S aku apa lagi join lah dengan cepatnya(tapi aku bukan orang pertama join)wkwkwk
sapa nak join klik je banner kat bawah ni ye



kalau nak join contest mesti ada syaratkan ? tak sah kalu takdak syarat ..heheh
meh dekat nak bagitahu

SYARAT-SYARAT :

Buat satu entry mengenai giveaway ini.
Letak banner di atas pada entry dan link kan banner dengan entry Alia's blogshop.
Tag 2 orang rakan dan pastikan mereka tahu.
Follow blogshop ini untuk mengetahui perkembangan lebih lanjut :)
Like fanpage Alia's Blogshop.
Letak link entry di comment bukan link blog

HADIAH YANG BAKAL DIMENANGI :

Dress,blouse, top up, voucher and much more.

So, join la Alia punya GA..
besttt

TARIK TUTUP :

24 Jun 2012

saya tag dekat Bubble Glitters dan Pinky Minky /PM/

hadiah iphone 4S tu saya tipu je ..wkwkwkwkwk
ramai yang join GA ni sebab best ,jom lah sama2 kita join interesting taw
jangan lupa ikut syarat-syarat tu taw nanti tak boleh nak menang ..hahaha


♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: