Monday 25 June 2012

★Sibuk Nak Sukan Pulak★

Assalamualaikum , salam sejahtera , salam 1 Malaysia dan salam Perak Aman Jaya..
wahhh banyak pulak aku bagi salam kali ni yerk ? 
la orang Perak rupanya ..terbongkar sudah..hahah
amacam kome sihat x?(cakap Perak konon blah la dah la tak pandai):))
oke la buang masa plak aku ni...
emm sukan pun dah nak dekat ,,besok ada raptai sukan kat sekolah (penatnya)
korang mesti nak tanya aku masuk acara apa sukan ni kan?
hah!xnak tanya takpalah,,tapi aku nak cite jugak 
ACARA YANG DISERTAI:
1.400 meter
2.800 meter
3.1500 meter
4.lontar peluru
5.lompat jauh
wah banyaknya aku masuk betul ke ?macam tak caya je!
padan muka kene tipu 
aku tak masuk apa2 pun lah haha,,
orang macam aku nak masuk lumba lari boleh ke ??
sudah semestinya tidak,,
oke la penat plak banyak2 menaip..
bybyby
BERSUKANLAH UNTUK NEGARA

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: