Thursday 13 December 2012

Tahun Yang Bermakna

assalamualaikum,,
cewahh tajuk entri aku kemain lagi kan penuh makna gituu*haha
rasa cewi la pulak buat post title cam tu!!hehe
kita sekarang pon dah dekat penghujung tahun kan?berapa minggu lagi persekolahan pon dah nak mula,,aduh dah la aku nak hambek exam SPM,,hwaaaaaa*gedik pulak padahal tak nangis pon..hahah
aku rasa tak cukup masa lagi nak ambek exam,,baru je rasa lepas PMR.betapa cepatnya masa berlalu kan?
*tanda-tanda kecil kiamat..tahun 2013 akn menjadi tahun yang bermakna la bagi aku sebab nak amek SPM..insyaAllah kalau panjang umo..takotnya aku nak exam ntah sepatah haram pon aku tak paham lagi subjek2 yang aku ambek,,ni kan pulak nak exam penting cenggini,,fuhh boleh migrain kalau camni,,tahun depan mesti nak kene hadap je buku ,,9 subjek ?ahhh
kekadang kalau baca 1 buku pon bukan dok masok dalam otak,,kalau masok pon mungkin salah satu ayat dalam buku tu..emm takut badai tahu enggak?haha pengaruh cite endon..harap maklum#
iklan 1 malaysia kejap !!hahah
sambung balik..baju?beg?kasut?suma xdak yang baru..tak semangat song nak sekolah balik..baru rasa cuti macam seminggu..lesen moto pon tak hambek lagi*hegeh-hegeh nak amek lesen ,moto pon tak reti bawak,ciss badan je besar bak kata kump jambu*APAPUN TAK BOLEH*hahah,,sadis betul cita aku kali ni..aku rasa macam nak wat tema pink tahun depan,,tapi tak dak duit nak beli beg baru,,pokai dah..hahah
malas nak guna duit mak bapak aku,,aku kan baik tak suka nak menyusah!haha,,jadi guna lah beg lama yang berwarna kuning tu,,,sebenarnya aku baru la jugak beli beg tu sebab tu tak beli dah tahun depan,,cuma ingat nak beli jam pink atau kuning je,,tu pon kalo ada rezeki..hahah menyampah betul hang ni suma nak beli duit tak dak,,mengada-ngada..
k lah panjang berjela pulak aku taip,,by ada keje nak aku buat..jumpa lagi...

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: