Friday 27 January 2012

cuti dah nak habis

inilah homework aku yang tak siap lagi .. haha !
bimillahirahmanirrahim 
asalamualaikum para blogger yang comey2 tu ? jawab cepat ! huhu

huh ! cuti sempena gong xi fa cai berbaki 2 hari lagi .. cepatnyer masa berlalu .. bila sebut fasal masa teringat pulak kat ustazah aku tuh dia pernah cakap " masa itu ibarat pedang " kalau kita lambat , masa itu akan potong kita ..!..betul tak ?
ok ! cuti pon dah nak habis homework bertimbun lagi nun di atas meja menulisku .. haha ..malas la nak buat ..kenapa aku malas nih ? aku dah buat homework banyak la jugak , tapi kenapa dok bertimbun lagi .. bila lah nak hilang timbunan tu ye ? huhuhu
xpa hari nih aku akan usaha lebih gigih lagi untuk menyiapkan homework2 tu.. kalau sapa2 nak tolong boleh saja .. hahah
ok babai !

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: