Wednesday 4 January 2012

hari pertama persekolahan

bismillahirahmanirrahim .. assalamualaikum ?
rajin belajar ye ?

helo ! inilah entri aku yang first sekali pada tahon 2012 ini hahah ! korang semua macam mana persekolahan korang hari ini ? mesti best kan sebab first2 camni kan tak belajar hahah ! persekolahan aku hari ni sangat membosankan sebab tak belajar ,, cis bajet rajin pulak aku nih .. hahah . hari nih first aku sekolah sebagai budak tingkatan 4 rasa macam kurang best jer sebab aku rasa ramai kawan  aku yang takdak tadi dah la orentasi tuh tak best lasong bosan aku deyh dengan kene duduk atas lantai je ada ke patut ? sakit badan2 aku .. hahah ! kalau hari2 macam nih habis la kasut baru aku tuh kotor dan boleh menyebabkan kerosakan .. sayang kasut aku tuh .. heheh ! masa orentasi tadik ada cikgu bagi kitorang semua kertas untuk masuk ke aliran yang kitorang nak A , B atau C .. kalau A bio,kimia,add math,fizik yang elektif nih .. kalau B pulak seni,sains pertanian,perdagangan dan kalau C tasawwur,seni dan perdagangan .. aku pilih pakej A harap2 aku boleh bawak subjek nih .. pening jugak sebenarnya nak memilih,rambang mata aku jadiknya manakan tidaknya semua aliran best2(banyaklah best bahong lasong) hahah !

k lah penat jariku menaip ..
babai

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: