Saturday 31 December 2011

selamat datang tahun baru 2012 ..

bismillahirahmanirrahim .. assalamualaikum ?
cantik kan ?
jeng jeng jeng al kisah tersebut lah kisah ,, sang kancil datang beramai ramai mengadap duli yang maha mulia sultan firaun.. hahah merapu aku ! aku rasa tak sampai 24 jam lagik aku taip entri nih aku taip lagik ..hahah ! hari nih penutup bagi tahun 2011 dan kita tak akan jumpa lagik tahun 2011 ..sedih kan ? heheh!tepat jam 12.00 malam satgi berakhirlah 2011 dan selamat datang tahun 2012 ..wah3 dah makin tua lah aku nih .. tapi tetap comey (aik perasan nye) hehe! beberapa hari lagik persekolahan pon akan bermula tak sabar2 rasanya nak bersekolah ..(akukan budak sekolah lagik)hahah! malam satgi mesti meriah ramai yang sambut tahun baru tapi aku tak penah pon ..hehe..

k lah boring pulak aku dok taip entri jer .. dah la entri aku tak best .. haha!
k babai semua..

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: