Friday 23 December 2011

dilanda dilema

gambar sekolah sapa lah ni yang aku curik  hahah !

bismillahirahmanirrahim..
assalamualaikum,,

helo,,helo,,helo,,kopi ke melow ?? hahah !
selamat petang kepada teman spoting yang sedang membaca entri nih..huks2,,ermmm ak nih sedang dilanda dilema yang agak merbahaya pada saat ini..nak tahu kenapa ? aku dah tak tahu nak bersekolah kat mana tahon depan  ish3 kesian.tahon depan aku dah masok 16 tahon muda lagi taw...aku baru je mengambil result PMR semalam..sobs2,,sedih tuuu..sebabnya aku dapat sikit je tak macam bff aku noor aniszan dy dapat result meletops gitu,,8 A oo ! dahsyat kan,,tapi dy kedekut nak share A tuh nan aku,,hahah !lasong aku dapat cikit..heheh..sebenarnya aku berharap dapat sekolah SBP tapi dah result aku tuh tak memuaskan jadik aku rasa cam takdak harapan lah..bff aku walaupun dapat result yang gempak dan meletop2 macam mercun bola tuh tapi dye taknak pindah pulak(nak jadik ketua pengawas sekolah la tuh)hahah !jangan marah!aku nak pindah sebabnya nak dok kat hostel kononnya nak berdikari lah ..hehe ..tapi nak pindah mana dah result..hampehh..kalau aku tak dapat tawaran mungkin dok je lah kat sekolah kesayangan ku itu..hahah..tapi cikgu nurul hafiza dah takdak(tak best la camni),,kawan aku yang lain pon rasanya nak berpindah randah jugak kot macam orang paleolitik!hahah!tak pelah nanti kita tunggu je tawaran yang aku apply tuh kalau tak dapat mungkin takdak rezeki...
nih la bff aku yang aku dok cerita tadi 8 A tu..
tahniah tahniah !eh,eh,bukan baju oren tuh,,baju koko la..hahah baju oren tu sebok je
A pon cikit jep..

terima kasih sudi mendermakan mata untuk membaca blog saya ..
k babai..

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: