Wednesday 14 December 2011

my best frenz

gamba nih waktu bulan puasa arituh . tak semua pon budak kelas aku yang datang !

bismillahhirahmanirrahim ,, assalamualaikum ?

baru selesai membuang semua sawang2 yang melekat kat blog kunta's kinte nih . agak2 blog kunta's kinte nih berpenunggu x ? hahah !
hari nih aku nak taip entry pasal kawan2 aku lah ,, sebabnya aku dah rindu kat diorang tuh . al-maklumlah dah dekat sebulan lebih aku x berjumpa nan diorang suma ,,tapi minggu depan aku boleh jumpa diorang semua sebabnya kami semua akan amek keputusan PMR kat sekolah . takot rasanya nak amek keputusan tuh tapi aku kene bertawakal lah sebabnya aku dah berusaha buat yang terbaik untuk PMR arituh .
harap2 aku nan kawan2 aku budak kelas 3 budiman mendapat 8 A dalam PMR nih . korang berdoalah untuk kita ek !

tak sabar2 rasanya nak berjumpa nan kawan2 aku  semua tuh dan tak lupa juga dengan cikgu2 yang telah mengajar kami(rindu sesangat)






nih video sebelum kami menduduki PMR ,dahsyatkan ! lebih kurang seminggu atau pun 2minggu rasanya nak PMR aku wat video nih tapi kami dok main2 lagi nak exam . hahah !
besok nak exam baru kami serius . heheh ! tapi best la dok dalam kelas nan kwan2 aku semua tuh , diorang suka wat lawak terutamanya budak2 laki ..budak pompuan tolong gelak je.. heheh ! yang selalu senyap pon firdaus nan khairi je . hahah ! yang len semua malok dan lorat . hahah !

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: