Friday 30 December 2011

terharu budak 8 A belanja ..

bismillahirahmanirrahim..assalamualaikum ?

cekcekcekidaut..hahah!hai semua amacam sihat x arinih ? harap2 sihat la yer ..arinih aku nak taip entri sikit la sebabnya nak cerita kat korang yang aku nan kawan2 aku keluar jalan2 cari pasal kat bandar gerik..hahah ! best walaupon hanya 2 orang sahaja yang datang..minggu lepas aku keluar dah dengan tuan tanah strawberrycoklatz.blogspot.com dan artis popular siti norhaliza tapi xkeluar dengan budak 8 A sebab dia takdak..heheh! aku xtangkap gambar pon keluar sebelom tuh jadik takdak lah gambar yang nak aku kongsikan nan korang tapi aku ada gambar yang aku keluar semalam..huhu..nah, amek tengok gambar kat bawah! hahah,,
malu bersama budak 8 A

bersama model slim world
cikit cukup r aku tunjuk kat korang,,banyak2 nanti kata nak menunjuk pulak..hahah
dan tak lupa juga aku nak berterima kasih kepada budak 8 A kerana telah belanja aku nan model slim world makan makanan yang sedap2 tuh! tq-tq

k lah aku dah takdak modal nak cakap hape ..
babai

♥ Terima kasih sudi membaca ! Kalau suka LIKE dan Komen lah ye ! ♥

0 ❤ Pengomen ! ❤: